Nevyzvednutá zásilka na dobírku

Otočil/a jste se k nám zády? Nevyzvedl/a jste si balíček zaslaný na dobírku?

Platbu na dobírku nechceme rušit a rádi ji zákazníkům nabízíme.
Balíček s radostí zpracujeme, zabalíme a odešleme přes zvoleného dopravce až k Vám.
Pokud však takový balíček odeslaný na dobírku nakonec nevyzvednete, a po úložní době bude vrácen zpět k nám, bude Vám bohužel účtováno dopravné a balné jako náhrada za poštovné k Vám i zpět.
Částku uhradíte pod námi zaslaným variabilním symbolem - vždy Vás v této situaci budeme kontaktovat a vystavíme fakturu.

Povinnosti kupujícího převzít balíček na dobírku můžete dohledat v § 2118 zákona č. 89/2012 Sb. : "Kupující zaplatí kupní cenu a věc převezme." Více se dočtete v našich obchodních podmínkách zde:

 10. V případě nevyzvednutí zásilky, která Vám je zaslána na dobírku, došlo k porušení kupní smlouvy dle § 2118 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku a prodávající může po kupujícím nárokovat náklady vzniklé s odesláním zásilky (např. poštovné, balné). Nepřevzetí zásilky se nepovažuje za stronování objednávky, ani za  odstoupení od kupní smlouvy, ale o hrubé poručení kupní smlouvy dle § 2118 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku.